Betere links naar jouw website

Verbeter de links naar jouw website

Het plaatsen van links naar jouw website op de sites van anderen is een goede manier om meer bezoekers te krijgen. Hoe beter de omschrijving bij jouw link, hoe groter de kans dat mensen er op zullen klikken en op jouw site terecht komen. Als je een ander vraagt om een link naar jouw site […]

Lees verder · 1
blog, typen, toestenbord

Start een blog en maak vrienden met je website

Van vrienden maak je makkelijker klanten dan van een vreemde. Wat zou het dan toch mooi zijn als jouw website automatisch vrienden voor je maakt! Schrijf tenminste maandelijks iets waardevols dat jouw doelgroep een stukje verder helpt. Deel je expertise. Daar maak je vrienden mee. Zorg ervoor dat bezoekers zich kunnen abonneren op jouw blog, […]

Lees verder ·
onwelkom, mat

Schrijf een onderscheidende openingstekst

WELKOM OP ONZE SITE! Dit is een van de meest gebruikte openingszinnen op websites. Helaas zegt het niets over jou, neemt het ‘dure’ ruimte in en is het een gemiste kans om beter gevonden te worden. In plaats van welkom te zeggen is het beter om te zorgen dat mensen zich welkom voelen. Bezoekers voelen […]

Lees verder ·
aha-erlebnis

9 tips voor een gebruikersvriendelijke website

DOE MAAR GEWOON…. Dan doe je al gek genoeg 🙂 Bezoekers komen niet voor een unieke website waarvan ze eerst moeten uitvinden hoe het werkt. Bezoekers willen een herkenbare handige structuur: Hou het rustig: gebruik een lichte achtergrond en niet teveel verschillende kleuren; Gebruik zwarte of donkergrijze tekst; Zet het logo linksboven. Klikken op logo […]

Lees verder ·
contact

Meer inschrijvingen voor een kennismakingsgesprek via je website

Potentiële klanten vinden het prettig als ze je even vrijblijvend kunnen ‘uitproberen’ voordat ze voor een langere tijd betaald met je in zee gaan. Veel ZZP-ers, coaches, therapeuten en andere persoonlijke experts geven daarom gratis kennismakingssessies weg op hun website. De respons hierop is vaak erg laag. Dit artikel beschrijft 5 manieren om jouw inschrijfformulier […]

Lees verder · 0
shutterstock_69019828

Betere blogteksten schrijven in 2 stappen

Het schrijven van aantrekkelijke blogartikelen is een van de grootste uitdagingen voor de meeste experts, adviseurs, coaches, therapeuten en andere specialisten. Vaak gaan hun blogartikelen over concepten en technieken die voor de schrijver leuk en interessant zijn, maar niet voor het lezerspubliek omdat ze zich er niet in herkennen. Daarnaast zijn de titels vaak te […]

Lees verder · 5
3-stappen

Meer klanten via je website in 3 stappen

Dat je een website hebt, is niet het belangrijkste. Het gaat vooral om het doel van je website en de strategie die je kiest. Alleen met een doel in gedachten ben je in staat om je site op de juiste manier op te bouwen en passende teksten te schrijven. Het aantrekken van klanten zal voor […]

Lees verder · 1
vierkant-algemeen

Google Adwords display advertenties

Voor de Groenestroomshop.nl een setje leuke advertenties gemaakt. Het zijn plaatjes voor de 'remarketing campagne' die we via Google Adwords hebben opgezet. De advertenties hebben dezelfde 'look' als de website. Google stelt allerlei eisen aan dit soort beeldadvertenties. Tip: om de bestandsgrootte kleiner te krijgen dan 50 kB en toch voldoende scherp te houden, kun […]

Lees verder · 0
Business Model Canvas

Business Model Canvas

Zie je even door de bomen het bos niet meer als het gaat om je ondernemings- en marketingplannen? Dan is het Business Model Canvas een handig hulpmiddel om alles weer op een rijtje te krijgen. Het enige wat je nodig hebt is dit werkblad, een pen een blokje Post It memo's. Bekijk deze video (2 […]

Lees verder ·
call to action

Call To Action toevoegen in WordPress

Een "call-to-action", of "oproep tot actie" is een handig middel om bezoekers door je website te leiden. Bedenk bij elke pagina of bericht wat na het lezen de door jouw gewenste vervolgstap is. Wil je dat de bezoeker naar de contactpagina gaat, een aanbieding bekijkt of naar een productpagina gaat? Zorg dan in ieder geval […]

Lees verder · 1