double opt-in MailChimp

MailChimp update: double opt-in blijft standaard in de EU

***UPDATE 30/10/2017*** Je hoeft niets te wijzigen in MailChimp. In tegenstelling tot het eerdere bericht, blijft 'double opt-in' binnen de EU de standaard inschrijfprocedure die MailChimp hanteert. Ze waren niet op de hoogte van de aankomende General Data Protection Regulation (GDPR). Dat hebben ze snel recht getrokken. Meer info daarover vind je hier. Ook als je […]

Lees verder · 2
google-mijn-bedrijf

Google Posts: je bedrijf direct beter zichtbaar in de zoekresultaten

Tot voor kort alleen beschikbaar voor een selectie groep bedrijven, sportclubs, politici en beroemdheden, nu voor alle ondernemers beschikbaar: Google Posts. Zijn Google Posts interessant voor jouw onderneming? In dit een artikel een toelichting en een beknopte gebruiksaanwijzing. Jouw bedrijf beter vindbaar maken via Google? Tijdens de SEO cursus komen alle essentiële tips, tools en trucs […]

Lees verder · 0
uitvouwen

Tekst laten uitklappen met deze handige WordPress plugin

Soms heb je pagina’s met veel tekst en wil je de leesbaarheid verbeteren door de lezer eerst de hoofdzaken te tonen en de details achter een ‘lees-verder-knopje’ te plaatsen. In dit artikel een snel alternatief voor de gewone link: het uitklaptekstje binnen dezelfde pagina.

Lees verder · 1
doelen seo cursus

Zoekwoorden onderzoek, waar begin je?

Zoekwoordenonderzoek is een populair onderwerp en je hoort het vaak: een website beter vindbaar maken doe je door populaire zoekwoorden te verwerken in de teksten op je website. Ik merk bij mijn klanten en cursisten dat dit advies vragen oproept: waar vind ik die populaire zoekwoorden? en waar en hoe vaak plaats ik die dan […]

Lees verder · 0
seo-vk-200

Vragen over SEO?

Ben je bezig met het optimaliseren van je website voor zoekmachines zodat je beter gevonden gaat worden? Of ben je van plan om er binnenkort mee aan de slag te gaan? Ik hoor graag van je wat je bezig houdt. Binnenkort ga ik weer een serie nieuwe gratis SEO tips schrijven en instructievideo’s opnemen. Laat […]

Lees verder · 2
pdf-in-wordpress-toevoegen

PDF in WordPress pagina plaatsen (met en zonder plugin)

Soms wil je PDF's toevoegen aan je WordPress website. Bijvoorbeeld een brochure, handleiding, formulier, checklist of uitgebreide project- of productinformatie. In de onderstaande video laat ik je 3 manieren zien waarop je PDF's kunt toevoegen aan je pagina of bericht: PDF’s na klikken op de link tonen in een nieuw tabblad van de browser; PDF’s na […]

Lees verder · 5
facebook-button

[Infographic] Facebook zakelijk gebruiken

Meer bereiken met je Facebook bedrijfspagina? Begin bij de basis. Met deze 8 eenvoudige en snel toepasbare Facebook tips krijg je snel meer volgers en meer interactie. 1. Laat je volgers iets doen met je berichten Facebook bepaalt wat volgers van je pagina te zien krijgen door middel van het 'Edge Rank' algoritme. Door deze […]

Lees verder · 0
mailchimp-loves-social-media-vierkant

MailChimp Social Cards

Je nieuwsbrief laten delen op de sociale media Waarschijnlijk gebruik je ze in je nieuwsbrief, de Social Share Buttons, oftewel de social media deelknoppen. Als lezers bijvoorbeeld op het Facebookknopje klikken, dan delen ze je nieuwsbrief op hun eigen Facebook tijdlijn. Naast deze knopjes heb je waarschijnlijk ook een link opgenomen in je MailChimp nieuwsbrief zoals […]

Lees verder · 0
spam

Voorkom dat je MailChimp nieuwsbrief als spam wordt gezien

Wordt je MailChimp nieuwsbrief opeens minder vaak geopend? Dan is je nieuwsbrief misschien vaker in de spamfilter van de ontvangers blijven hangen. Meestal belanden nieuwsbrieven in de spambox doordat de inhoud of afzender als verdacht wordt gezien door de spamfilter of virusscanner van de ontvanger. Ook goed bedoelde nieuwsbrieven worden daardoor regelmatig als spam gezien. […]

Lees verder · 0