Voorjaarsdeal: €198 €148
Alle essentiële MailChimp vaardigheden in 50 videolessen. Vlot en goed zelf je nieuwsbrief maken!
Bekijk de cursus→

Trainer:
Martijn Baltes

Workshop "Haal meer uit je website"

Twijfels over de kwaliteit van je website?

Je hebt een website maar je bent niet echt tevreden, het moet beter..
Of je hebt nog geen website en je vraagt je af hoe je je website het beste kunt indelen.

Gelukkig heeft iedereen verstand van websites en krijg je uit allerlei hoeken handige tips; van de designer, van de programmeur, van de marketeer, uit het management…

Maar wat klopt er nu wel en niet? Wat heeft prioriteit?

Kies niet zomaar voor “het menu van de dag”. De trends van het moment zijn niet per definitie de beste keuzes voor jouw website.

Belangrijk is je doelstelling: wat wil je bereiken? “Meer bezoekers!”, hoor ik vaak. Zeker, dat is een goede start richting je uiteindelijke doel: meer telefoontjes en mailtjes van geïnteresseerden, meer abonnees, meer aanmeldingen, meer donaties, meer verkopen…
Website optimaliseren

Wat wil jij bereiken met je website?

Als ik een suggestie mag doen:

  1. Je wilt een website die representatief is
  2. Een website die goed vindbaar is
  3. Een website die verbindend is, je bent volgbaar via social media of e-mailings
  4. Je website is overtuigend en zorgt voor inschrijvingen, aanvragen, aanmeldingen, donaties, verkopen.

Tijdens deze workshop leer wat je nodig hebt om een website te realiseren die representatief, vindbaar, verbindend en overtuigend is.

Voor wie:

Deze workshop is waardevol voor iedereen die een nieuwe website wil maken of een bestaande website wil verbeteren. Je laat je na de workshop niet meer alleen leiden tot wat ‘mooi’ is en krijgt handvatten waarmee je de designers, de marketeers, de techneuten en managers de baas blijft en stuurt in de juiste richting: een website die oplevert wat jij voor ogen hebt.

Wat je leert:

De volgende onderdelen komen aan bod en je leert:

  • Welke basisindelingen van websites zijn er, wat werkt en wat niet.
  • Wat de basisprincipes zijn van een goed functionerende webpagina’s zijn.
  • Hoe mensen lezen op websites en hoe je daar gebruik van kunt maken.
  • Hoe je schrijft op websites. Niet jouw (vak-taal) maar de taal van de klant.
  • Of teksten kort moeten zijn, of juist lang.
  • Waarom alles wat vanzelf beweegt op je website meestal niet in je voordeel werkt.
  • Wat je vooral wèl moet toevoegen aan je website zodat je bezoekers niet binnen een paar seconden al kwijt bent.
  • Welke 7 elementen je kunt inzetten om je website overtuigender te maken.
  • Hoe je gebruik kunt maken van het onbewuste gedrag van bezoekers door emotie toe te voegen aan je website waardoor bezoekers denken “Ja, dit wil ik!”.
  • Wanneer heeft zoekmachine-optimalisatie (SEO) zin en wanneer niet.
  • Je website, blog, social media en e-mailings combineren tot een resultaatgericht en samenhangend geheel dat zo min mogelijk tijd van je vraagt.

Duur van workshop:

  • Start workshop: 9.00 tot 13.00 uur
  • Inclusief koffie en thee.

Locatie:

  • Rotor Media Gebouw, Good2Connect Plaza
  • Hilversum

Data:

  • 13 oktober 2016 (13.00u – 17.00u)
  • 17 november 2016 (9.00u – 13.00u)
  • 8 december 2016 (9.00u – 13.00u)

De trainer:

Deze training wordt verzorgd door Martijn Baltes van Vlot & Goed – zelf succesvol online.

Kosten van de workshop:

  • € 178,00 exclusief btw.
  • Inclusief thee, koffie en lunch.

Inschrijven:

 

Vragen? Ik hoor graag van je via: martijnbaltes@vlotengoed.nl, 06 28498558 of het contactformulier.